KIT SIANG...LU BERHENTILAH POLITIK SEMPIT !! PDF Cetak E-mail
  
Jumaat, 18 Mac 2016 18:10

KUALA LUMPUR: Bekas Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim menasihatkan Penasihat DAP, Lim Kit Siang?supaya berhenti berfikiran?politik sempit.

Khalid (Bandar Tun Razak-Bebas) membuat teguran itu susulan kenyataan Kit Siang yang menggambarkan Malaysia sebagai negara yang gagal dan "Banana Republic".

Katanya, Yang di-Pertuan Agong (YDPA) dalam ucapan perasmian di Parlimen minggu lalu telah mengingatkan kepada semua agar bekerjasama antara satu sama lain demi negara dan mereka sepatutnya berhenti mempolitikkan setiap isu.

"Saya mahu menyatakan kepada beberapa Ahli Parlimen bahawa terdapat kenyataan yang dibuat tidak selaras dengan ucapan YDPA.

"Ahli Parlimen Gelang Patah (Kit Siang) berkata Malaysia menuju ke arah negara yang gagal. Perkataan ini boleh menjejaskan negara kita kerana ia menunjukkan bahawa mata wang negara kita seolah tidak mempunyai nilai.

"Kriteria mengatakan kita sebuah negara gagal bererti negara telah hilang kawalan menguruskan negara atau tidak berupaya menyediakan perkhidmatan awam. Saya tidak nampak mana-mana yang disebut itu berlaku masa ini," katanya di Parlimen hari ini.

Ahli Parlimen Setiawangsa, Ahmad Fauzi Zahari mencelah dan meminta Khalid untuk menyatakan pendirian sama ada pembangkang telah membohongi orang ramai dalam keadaan semasa negara.

"Saya mengikut nasihat YDPA dan enggan mempolitikkan sebarang isu. Saya berkongsi pengamatan saya dan saya biarkan orang ramai untuk menilainya," jawab bekas Menteri Besar Selangor selama enam tahun itu.

 
DAHLAH TAK MEMBANTU...MENGHALANG PULAK !! PDF Cetak E-mail
  
Jumaat, 18 Mac 2016 18:07

SHAH ALAM - ??Hairan, setelah tidak membantu untuk memartabatkan undang-undang syariah, ada yang sibuk pula untuk menjadi penghalang.??

Demikian reaksi sinis Ketua Pemuda Pas Kelantan, Ahmad Fadhli Shaari terhadap kenyataan terbaharu dibuat pihak tertentu mengenai hudud.

Menurutnya, di Kelantan Pas sudah mentadbir lebih 25 tahun dan memohon untuk diberikan hak dilaksanakan undang-undang Islam berkenaan di negeri itu namun ada pihak yang mendakwa suasana masih belum kondusif.

??Soalnya, bilakah tibanya suasana kondusif itu? Perjuangan kerajaan Kelantan ialah mengkanunkan undang-undang tersebut. Langkah pertama ialah dengan melakukan perubahan ke atas Akta 355 yang menyekat kuasa Mahkamah Syariah.

??Jika enakmen yang Kelantan luluskan ada kecacatan, perkatakan. Kenapa sibuk mempersoalkan tidak kondusifnya suasana untuk melaksanakan undang-undang syariah? Sedangkan boleh sahaja tenaga dihulur untuk turut membantu menjadikan suasana lebih kondusif,?? katanya menerusi laman Facebook, semalam.

Dipercayai kenyataan beliau ini merujuk kepada kemas kini status Mufti Perlis, Datuk Dr Mohd Asri Zainul Abidin yang menyebut dahulu beliau pernah mengeluarkan pendapat agar syarat pelaksanaan hudud hendaklah diwujudkan dalam suasana yang kondusif.

Mohd Asri semalam mengulas soal sebuah video yang dimuat naik bertajuk ??Pas, Ikatan Setuju Tangguh Hudud?? yang menunjukkan kenyataan pemimpin Pas dan Ikatan tentang hudud yang dirakam ketika sidang media pengumuman pembentukan blok politik ketiga, semalam.

Mengulas soal video tersebut, Ahmad Fadhli berkata, dalam video tersebut tiada kenyataan daripada pimpinan Pas bahawa hudud ditangguhkan.

??Bahkan ia hanya penegasan bahawa daripada pimpinan Pas bahawa hudud akan dilaksanakan dengan beransur-ansur. Bukannya (laksana) pagi esok selepas Pas memenangi pilihan raya umum.

??Jika perkataan tangguh itu keluar daripada pimpinan selain pimpinan Pas di dalam sidang media yang sama, tidak adil ia turut dilumurkan kepada Pas apatah lagi konteks perkataan itu ialah dalam rangka 'bersetuju dengan hudud sebagai seorang Muslim',?? katanya.

Tambahnya, ??adakah sebelum ini ada pimpinan Pas mendakwa bahawa hudud akan dilaksanakan serta merta jika Pas menang? Jika tidak, maka di atas butir mana tuan berhujah???

Melalui video itu, Presiden Ikatan menyebut bahawa sebagai orang Islam kita perlu menerima hukum hudud namun dalam Islam, ada keadaan-keadaan tertentu di mana lebih elok jika ia ditangguhkan maka ia perlu ditangguhkan seketika kerana pada akhirnya nanti rakyat yang akan menentukan pelaksanaan tersebut.

Mohd Asri dalam kenyataan di Facebook itu berkata, beliau pernah menyebut ada hal lain yang lebih utama dibandingkan hudud bagi negara seperti Malaysia.

??Walaupun beberapa tahun lepas pandangan ini dibantah, Alhamdulillah hari ini pihak berkenaan akui. Alhamdulillah, zaman kekhilafan itu telah berakhir. Politik matang mengambil tempat.

??Semua tindakan lepas diakui salah dan 'tidak matang' di sisi agama. Perlembagaan diakui dan dihormati. Bahkan lebih jauh dari itu dinyatakan 'Islam tidak menggalakkan kita menukar pemimpin'.

??Walaupun ungkapan yang akhir itu saya rasa sangat perlukan perincian dan huraian yang lebih. Tidak boleh ditelan begitu sahaja. Namun, kita akui bahawa perubahan yang besar telah berlaku dalam parti politik,?? katanya.

 
MAZA.. PDF Cetak E-mail
  
Jumaat, 18 Mac 2016 18:03

Assalamualaikum,,,



Awak tu mufti, satu jawatan yang penting untuk umat Islam, jawatan untuk menjaga peri urusan hidup umat Islam bukannya jawatan yang tangkap muat semua benda yang memenuhi selesa awak dan meminggirkan mana mana maslahah umat yang tidak awak sukai.Itu respon awal saya kepada Dr.Maza apabila membaca apa yang ditulisnya mengenai sebaran berita mengenai hudud yang begitu rancak disensasikan oleh macai macai PAN dan wartawan glamour.Berita yang disebarkan itu terlalu cepat malah sama cepat dengan kenyataan yang dikeluarkan ketika perlancaran blok ketiga oleh TGHH dan Kadir Syeik Fadhil.Kesahihan berita masih belum disahkan, sudah disebarkan secara fasik oleh kumpulan manusia yang tidak pernah bersetuju dengan apa jua yang dilakukan oleh TGHH dan PAS.Dr.Maza ikut sama.

Dr.Maza tidak mungkin lupa dengan ayat quran yang menyuruh kita semua orang beriman supaya menyelidik dulu berita yang disebarkan oleh orang fasik, mencari kesahihan berita itu dulu dan tidak mungkin juga Dr.Maza lupa ayat yang disebut oleh TTIM mengenai setiap berita itu akan perlu masa untuk ditentukan kesahihannya.

Dr.Maza boleh memberi komennya setelah mengesahkan bahawa berita yang diterimanya benar,tetapi kemen yang dibuat secepat kilat sebaik sahaja menerima berita itu yang agak menghairankan. Apatah lagi dibuat oleh seorang yang berjawatan mufti yang sepatutnya menjaga urusan harian umat Islam.komen dr.Maza nampak cantik dan menarik tetapi malangnya bersandar kepada sumber berita yang fasik.

Sepatutnya, kehidupan seorang mufti sentiasa dikawal selia oleh ayat ayat quran, sepatutnya Dr. Maza meneliti dulu, tunggu dulu dan lihat benarkan itu kenyataan yang dikeluarkan oleh TGHH.Bagi pihak saya. saya dapati bahawa TGHH lebih teliti dari Dr. Maza, TGHH tidak akan berkata apa apa sebelum kajian dan penelitian dibuat, tapi Dr. Maza lebih celupar apabila satu satu isu itu memenuhi seleranya, dan sudah tentu isu hudud yang melibatkan penangguhan yang dibuat oleh PAS akan sentiasa memenuhi seleranya.

Jadi apa lagi apabila mendengar berita fasik yang menyebut PAS sudah menangguhkan Hudud kerana nak berblok dengan Ikatan, tanpa fikir panjang Dr. Maza terus mengeluarkan komen.Sehingga TITM membacakan ayat yang sepatutnya diikuti oleh Dr.Maza.

Saya ingin bertanya apakah tujuan Dr. Maza? kalau tujuannya inginkan umat bersatu,rasanya tak perlu tunggu terbentuknya blok ketiga dengan menangguhkan hudud, malah tak perlu tunggu hudud ditangguhkan, Dr Maza sebagai mufti mempunyai ruang dan peluang yang luas untuk merancakkan aktiviti aktiviti kearah pematuhan hamba kepada Khalidnya, merancang semua urusan tarbiyah kearah menjadikan "Tali ALLAH" sebagai mekanisma penyatuan umat.

Dr. Maza tidak langsung menunjukkan kesan kehadirannya sebagai mufti kepada umat, sebaliknya petah menyeru umat yang berbeza fahaman poilitik kepartian untuk bersatu. Satu seruan yang tidak menepati seruan bersatu dengan "Tali ALLAH" sebagaimana ?termaktub dalam quran.

Inilah yang amat mengelirukan mengenai Dr.Maza dan setiap apa yang dikomennya mengenai satu satu isu yang menarik minatnya.Apa sebenar minat Dr. Maza? Islam atau apa?

Akhir kata saya ingin menjelaskan kalimah fasik yang saya gunakan dalam artikal ini.Kalimah fasik ini seharusnya lebih difahami oleh Dr.Maza jadi tak perlulah saya perincikannya walaupun nanti mungkin ada yang kurang faham dengannya akan mengutuk saya kerana memggunakannya.

Umumnya, beza antara orang beriman dan fasik ialah, orang beriman tidak terburu buru menyebarkan satu satu berita yang didengarnya sementara orang fasik akan menjadi golongan yang gembira menjadi penyebar berita tersebut.

 
KEHEBATAN PAS PDF Cetak E-mail
  
Jumaat, 18 Mac 2016 17:55

Parti Islam Se-Malaysia (PAS) terus menjadi sasaran sama ada media ataupun mana-mana pihak untuk melihat sejauhmana kehebatan PAS menguruskan konflik yang berlaku.

Bermula selepas persidangan muktamar yang lalu, beberapa pimpinan PAS yang dikategorikan diri mereka seakan "lagenda PAS" tidak dipilih oleh sidang perwakilan lantas menubuhkan entiti baru.

?

Mereka melaungkan yang PAS sudah tidak relevan hanya kerana mereka tiada dalam barisan kepimpinan utama PAS. Pelbagai serangan disusun untuk merebahkan semangat ahli PAS.

Namun telahan mereka salah kerana sebaliknya kekuatan PAS diperingkat bawahan terus dapat membina momentum yang dijelmakan melalui Himpunan Fastaqim 60K.

Segala sudut pelusuk ahli PAS tampil berhimpun demi menyatakan sokongan kepada perjuangan Islam yang dibawa oleh PAS. Maka seumpama cacing kepanasan tidak mampu melihat kekuatan PAS tetapi oleh kerana hati dan jiwa diliputi hasad serta angkuh menebal merekaterus melayari bahtera yang tiada matlamatnya.

PAS dikemudi oleh Tuan Guru Presiden Abdul Hadi Awang mampu melayari perjalanan meskipun peluru berterusan disasarkan kepada PAS.

Secara rasmi juga PAS memutuskan tiada lagi kerjasama dengan DAP dan memberi isyarat Pakatan Rakyat sudah sedia untuk disemadikan dalam liang lahadnya.

Biarpun ada melihat PAS tidak mampu berseorangan ternyata telahan tersebut umpama debu ditiup angin. PAS terus gagah melangkah menyantuni rakyat, membela nasib rakyat bahkan menyediakan solusi terbaik kepada kerajaan sekaligus mengangkat model pentadbiran Islam sebenar.

Siri-siri serangan kepada pimpinan PAS Pusat menjadi bahan sebaran dalam dunia maya namun sesungguhnya janji Allah SWT benar kepada mereka yang sanggup berjuang untuk agama Allah akan dipelihara.

Kehebatan PAS semakin menyerlah dan kini terus menggetarkan jiwa manusia yang menentang Islam untuk dilaksanakan bahkan dengki dengan ketenangan pimpinan utama PAS dalam menguruskan konflik berlaku.

 
AMEK KAU GUAN ENG....BARU KENA BATANG HIDUNG !! PDF Cetak E-mail
  
Jumaat, 18 Mac 2016 17:45
Beginikah cara hidup pemimpin demokratik sosialis rakyat?

GEORGE TOWN ? Adakah Ketua Menteri Pulau Pinang yang mencabar Datuk Shabuddin Yahaya bersemuka di Komtar pada Ahad ini bagi membuktikan apa diucapkan Ahli Parlimen Tasek Gelugor di Parlimen pada Khamis itu, hanya dalih untuk melarikan isu sahaja?
Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Pulau Pinang, Datuk Seri Zainal Abidin Osman berkata, setelah tujuh tahun menjadi Ketua Menteri, Lim Guan Eng sepatutnya sudah lama menggugurkan budaya politik jalanan samseng.
Beliau mengulas kenyataan Ahli Parlimen Bagan itu pada Jumaat yang membuat cabaran dan mendakwa konon pembelian banglo daripada ahli perniagaan dibuat secara sah, bebas dan rela hati pada harga dipersetujui.
Setiausaha Agung DAP itu berdalih, transaksi dilakukan oleh kedua-dua pihak; ??willing buyer willing seller?? tanpa sebarang paksaan atau tekanan sehingga mampu memperoleh harga jauh lebih rendah daripada pasaran semasa.
Baca Lagi...
 
PAS MELONJAK KE HADAPAN PDF Cetak E-mail
  
Jumaat, 18 Mac 2016 17:40
Suka ataupun tidak hakikatnya tumpuan masyarakat ramai khususnya orang-orang Melayu Islam hari ini adalah terhadap PAS.

Setelah rela berpisah dengan DAP demi mempertahankan prinsip dan perjuangan Islam PAS terus dipandangan dengan penuh hormat. Lebih-lebih lagi apabila ia tenang menghadapi pengkhianatan dari mereka yang berjuang untuk agenda peribadi masing-masing PAS dilihat sebagai sebuah parti Islam yang matang dan tidak mudah goyang dan goncang walau menghadapi tekanan.

Ternyata Islam yang diamal dan diperjuangkan itu telah mematangkan PAS dan menjadi kekuatan baginya dalam menghadapi pelbagai cabaran.

Ini dipersetujui oleh Prof Madya Datuk Dr Samsu Adabi Mamat, dari UKM apabila beliau berkata sebagaimana dilaporkan oleh Sinar Harian hari ini:

???.perlu diingat PAS mempunyai kelebihan memandangkan parti itu tidak dibebani masalah apatah lagi mereka tidak menjalin kerjasama dengan DAP.

Ini mewujudkan persepsi terhadap orang Melayu bahawa PAS adalah harapan mereka kerana rakyat mahukan pemimpin yang baik dan mempunyai pegangan agama. Inilah kelebihan PAS dan peluang untuk mencari pengaruh??

Berbeza dengan Umno yang terpalit dengan pelbagai krisis dan masalah dalaman rakyat kelihatan mula cenderung dan berjinak dengan PAS.

Lantaran itu saya yakin dan percaya kiranya pimpinan PAS hari ini terus meneroka dimensi baru dan berjaya melompat keluar dari kekangan politik lama ketika bersama DAP dan para pengkhianat yang telah keluar parti, hati para pengundi Melayu Islam akan semakin lembut dan terbuka terhadap PAS.

Memperkasakan DHPP, ??engagement?? yang berterusan dengan pelbagai sektor masyarakat termasuklah NGO dan melalui Kongres Rakyat, menerima pakai Budaya Politik Matang dan Sejahtera, menerajui blok politik ketiga yang baru (yang bakal diumumkan sebentar nanti), adalah merupakan langkah-langkah proaktif yang akan melontarkan PAS ke hadapan sebagai parti yang terulung dan dominan dalam negara apabila meluru masuk sokongan para pengundi Melayu dan Islam selain masyarakat bukan Islam yang selesa dengannya.

PAS hari ini berada atas landasan perjuangan yang betul, dengan komitmen dan sokongan padu ahli-ahli yang istiqamah. Kebijaksanaan dan jauh bacaan politik pimpinannya akan memastikan ia sampai ke destinasi perjuangan, cepat ataupun lambat.
 
PAS Gagal Laksana Hudud? Nik Amar Jawab. PDF Cetak E-mail
  
Khamis, 03 Mac 2016 11:46



KOTA BHARU - Timbalan Menteri Besar, Datuk Mohd Amar Nik Abdullah mempersoalkan tindakan sesetengah pihak yang mendakwa kerajaan negeri sebenarnya gagal melaksanakan Enakmen Kanun Jenayah Syariah II atau hudud di Kelantan.

Menurutnya, kerajaan negeri tidak pernah mengalah dalam usaha untuk melaksanakan hudud dinegeri ini walaupun berdepan pelbagai cabaran.

??Apa yang dimaksudkan dengan gagal tersebut, kita belum berjaya lagi, ini bukan bermakna kita gagal. Contohnya, orang naik kelapa, kita baru sampai separuh, orang tak panggil gagal lagi.
??Mungkin kita berhenti untuk ambil nafas, selepas itu kita naik baliklah, kecuali kalau kami (kerajaan negeri) gelonsor turun dari pokok, itu barulah maknanya kami gagal, kami tidak gelongsor pun. Cuma kami tersangkut ditengah-tengah,?? katanya kepada media di Kompleks Kota Darulnaim disini.

Beliau diminta mengulas mengenai dakwaan sesetengah pihak yang menganggap Pas sebenarnya gagal melaksanakan hudud yang diperjuangkan semenjak keberadaan arwah Datuk Nik Abdul Aziz.
 
Rafizi : Hadi Awang patutnya sedar...... PDF Cetak E-mail
  
Isnin, 29 Februari 2016 00:15

Masa ko masih merah tapak kaki dan kencing berak dalam lampin. Tg presiden PAS dah lawan UMNO.

Masa hingus ko meleleh kat sekolah tadika. Tg Presiden PAS lawan UMNO.

Masa ko kencing bercabang dan bersekolah rendah.Tg Presiden PAS lawan UMNO.

Masa jahit sunat ko baru kering dan baru kenal dunia. Tg Presiden PAS lawan UMNO.

Masa ko masuk universiti. Tg Presiden PAS lawan UMNO.

Lepas ko keluar U, duduk kerusi empuk di PETRONAS dan makan gaji dengan kerajaan pimpinan UMNO. Tg Presiden PAS lawan UMNO.

Masa ko join PKR dan lawan UMNO. Tg Presiden PAS masih lagi istiqamah lawan UMNO.

Jangan tunjuk pandai la Rafizi oiii....Ko tu yang patut sedar..

27 Mac ini aku nak tengok sama ada Najib jatuh dan Anwar keluar dari jel.

Sembang macam hebat sangat. Next PRU PAS ambik balik la kerusi Pandan.

 
5 Sebab, Mengapa Muslim Lebih Kristian dari Orang Kristian? -Dr Zakir Naik. PDF Cetak E-mail
  
Ahad, 28 Februari 2016 23:45


Ceramah Dr Zakir Naik selalu memukau ramai orang. Tak heran, beribu-ribu orang menghadiri ceramah-ceramahnya. Bukan hanya umat Islam, kalangan non muslim pun berduyun-duyun datang. Salah satu kenyataan Dr Zakir Naik yang sempat diprotes kalangan Kristian adalah seputar hakikat Kristian.

Baca Lagi...
 
<< Mula < Sblm 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Seterusnya > Tamat >>


Daftar Masuk



Pengunjung Online sekarang

Kami ada 84 tetamu online

Pengunjung Sejak 2009

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterToday210
mod_vvisit_counterYesterday798
mod_vvisit_counterThis week1931
mod_vvisit_counterLast week6961
mod_vvisit_counterThis month18728
mod_vvisit_counterLast month47089
mod_vvisit_counterAll2383340

Online (20 minutes ago): 20
Your IP: 54.224.91.246
,
Now is: 2018-06-19 05:17

Demi Masa



Info PAS Chabau

IKLAN PAS CAWANGAN CHABAU
Korban Kelompok Pas Chabau 2016
GAMBAR HAIWAN KORBAN | RUKUN SEMBELIHAN
Mereka yang ingin menunaikan ibadat korban untuk tahun ini boleh menghubungi Tuan Hj Nordin di Talian 0126270843
korban kelompok tahun ini RM600 satu bahagian.

MADU LEBAH TUALANG ASLI

madu lebah asli

Dapatkan madu lebah tualang asli pada harga yang sangat istimewa. Hubungi 0104373706 untuk dapatkan maklumat lanjut.

Info Ringkas

BANGKIT ISLAM
Ahad, 13 September 2009
LIKE @[112140085517515:274:Dewan Ulamak PAS Pusat]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


KHALID MARSHAL
Ahad, 13 September 2009

 

Foto
Suka


UNDILAH PAS
Isnin, 14 September 2009

Selamat mengundi PAS! Pesanan daripada team Markaz FB!


HIMPUNAN RAKYAT
Selasa, 17 Mei 2011

Sharoni Selamat's photo.

LANTAKLAH NAIK BANYAK MANA PUN !!

 


ubah
Selasa, 17 Mei 2011

Foto


PEMIMPIN YANG DISANJUNGI
Selasa, 17 Mei 2011

 


kami ahli pas
Selasa, 17 Mei 2011
Ingat Pesan Ini..ini kalilah

apa kata pemimpin
Rabu, 18 Mei 2011


bangga jadi pemuda pas
Ahad, 03 Julai 2011


Aku BANGGA jadi PEMUDA PAS

DAFTARLAH SEGERA SEBAGAI AHLI PAS CAWANGAN CHABAU


video hari ini



Get the Flash Player to see this player.

PAS CHABAU MAJU !

Maklumat PAS Cawangan Chabau

1. Pusat Asuhan Tunas Islam (Pasti Assyakirin Chabau) ingin membina bangunan tambahan untuk murid-murid 4 tahun untuk sesi 2015. Oleh yang demikian anda yang ingin menyumbang boleh memberi sumbangan melalui guru pasti,setiausaha atau pengerusi Pasti Tuan Haji Shamsudin. Semoga sumbangan anda diberkati Allah.

2. Pusat Asuhan Tunas Islam (PASTI Assyakirin Chabau) kini membuka pendaftaran sesi pembelajan 2014 kepada orang ramai untuk anak-anak yang berumur 4,5 dan 6 tahun . Pendaftaran boleh dibuat melalui guru Pasti Puan Rajeah atau setiausaha Pasti. Sila daftar awal kerana tempat adalah terhad.

3. Anda yang dahagakan ilmu agama boleh bersama-sama kami di Pusat tarbiah PAS Caw. Chabau di Sempang Bekoh pada hari-hari kulaih yang ditetapkan. Antara ilmu-ilmu yang  boleh dipelajari iaitu ilmu hadith/AlQuran,Tauhid,fekah,serta tasauf. Jadilah masyarakat yang berpengetahuan dan beramal kerana Allah

 

Dapatkan Maklumat Di Sini 2

LAMAN PILIHAN PASCHABAU.NET

teamdsyifajasin.blogspot.com

PEMIMPIN KAMI

SILA SEMAK DAFTAR PEMILIH ANDA DI SINI

http://daftarj.spr.gov.my/daftarj/


Copyright © 2018 . Hakcipta Terpelihara.
Joomla! ia adalah Perisian Percuma di bawah GNU/GPL License.